رگولاتوری: ایرانسل برترین شرکت اینترنت بی سیم ثابت در کسب رضایت کاربران

به گزارش وبلاگ حساب و کتاب، براساس نظرسنجی رسمی وب سایت رگولاتوری، ایرانسل، رتبۀ برترین ارائه دهندۀ خدمات اینترنت بی سیم ثابت از نگاه کاربران را به دست آورد.

رگولاتوری: ایرانسل برترین شرکت اینترنت بی سیم ثابت در کسب رضایت کاربران

به گزارش خبرگزاری وبلاگ حساب و کتاب به نقل از روابط عمومی ایرانسل، بر اساس آخرین گزارش منتشر شده در وب سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، مربوط به 6 ماهۀ نخست سال 1399، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل پیروز شده است تا با کسب بهترین شاخص در امتیازدهی رضایت کاربران، رتبۀ نخست را به خود اختصاص دهد.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در نظرسنجی رضایت کاربران، شاخص 12.52 و رتبۀ نخست را به دست آورده و شرکت ارتباطات مبین نت نیز در رتبۀ دوم قرار گرفته است.

سامانۀ ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزۀ سرویس های فناوری اطلاعات از وب سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، به نشانی itmon.cra.ir/Satisfaction قابل دسترسی است و کاربران اینترنت پرسرعت بی سیم ثابت (TD-LTE)، اینترنت پرسرعت ثابت (X-DSL) و اینترنت ماهواره ای می توانند از این طریق، میزان رضایت خود را از شرکت خدمات دهنده، ثبت کنند.

ایرانسل خدمات اینترنت پرسرعت بی سیم نسل 4 و 4.5 ثابت (TD-LTE) خود را به عنوان گسترده ترین ارائه دهندۀ این خدمات در ایران، مرداد ماه 1395 به صورت رسمی و تجاری راه اندازی کرد. اینترنت نسل 4 و 4.5 ثابت یا TD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است و بهترین گزینه بی سیم برای تأمین اینترنت سازمان ها، مؤسسه ها، شرکت های تجاری و منازل مسکونی به شمار می رود. این سرویس در مقایسه با سایر سرویس های اینترنت ثابت از جمله Dial-up، ADSL و WiMAX تجربه سرعت بسیار بالاتری را برای کاربر به ارمغان می آورد و محدودیت هایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردار است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "رگولاتوری: ایرانسل برترین شرکت اینترنت بی سیم ثابت در کسب رضایت کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگولاتوری: ایرانسل برترین شرکت اینترنت بی سیم ثابت در کسب رضایت کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید